سن و سال یک عدد بیشتر نیست، این روحیـه ما هست که زندگی رو می سازه، هرچقدر سن و سالـمون بالاتر هم میره نبایـد بیخیال رویاپردازی ها و آرزوهامون بشیم????اگر اینطوری بشه . میریم توی جاده خاکی روزمرگی و رسیدن بهشـون رو محال می دونیم!این رو هرشب به خودم میگم ومی خوابم . این روزها، صبح زود بیدار میشم،تست می زنم، ورزش میکنم و درس میخونم و عصر ها سرکار میرم و شب وقتی برمیگردم سعی میکنم بشـم همون دخترک کوچیک رویاپرداز که دنیای ِ صورتی از رسیدن ها داره. چند روز قبل تموم شدن پائیـز رفتم سراغ قشنگ سازی زمستونم وباوجـود همه این مشغله ها و کارها،از دیروزتاحالا توی یوتیوب سرچ می کنم کلمه های "prince" ،"Christmas"،"Winter "و "love" تا یک لیست بلند بالایی از فیلم های عاشقانه و فانتزی کریسمس و شاهزاده توی فصل زمستون پیدا کنم و شب ها وقتی خسته میشم از درس و کار با یک لیوان چایی گرم ُ داغ درجغرافیای ِ عزیزم لذت ببرم از تنهایی هامفیلم های ِ عاشقانه ایی که دخترک قصـه وقتی داره توی زندگی برای رویاهاش تلاش میکنه و باورش ُ هنوز از دست نداده چطور???? فصل قشنگ زمستون، شب های برفی کریسمس پیداش می کنه!

همین به من قدرت باور رو میده، برای همه اهدافم هنوز باور داشته باشم و تلاش کنم وسط رسیدن به آرزوهام شاید وسط برف ُ بوران . خدای کوچک هم پیداش شد اما زمستون با همین فیلم هاش قشنگـه البته با کتاب جدیدی کـه از پائولو کوئیلو شروع کردم (: ????

منتظر 2020 اَم . ???? شدیداً !

خدای من خدای من من امسال اینقدر به آبی و سفید علاقه پیدا کردم  و رنگ سال 2020ام شدش سفید مرجانییییییییمُردم برااااات که عشق ترین رنگ برای 2020 همیننهههه!

خدای منبع

مشخصات

تبلیغات

آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین ارسال ها

آخرین جستجو ها

دانلودستان اینجا همه چی هست سپر ایمنی معرفی کالا فروشگاهی 5360 isongs سکوت پر از فریاد آیلین دکور